انجام پروژه های الگوریتم چرخه آب
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com



 پروژه های الگوریتم علف هرز شما عزیزان توسط بهترین مجریان الگوریتم علف هرز کشور می باشد.شما در پلتفرم کافه پروژه میتوانید پروژه الگوریتم علف هرز خود را بصورت آنلاین سفارش دهید و منتظر باشید تا بهترین مجریان سایت برای کار شما پیشنهاد قیمت دهند.راحتی کار در کافه پروژه این است که شما میتوانید سفارش انجام پروژه الگوریتم علف هرز خودتون رو بصورت مستقیم و با مجریان سایت در میان بگذارید.قابلیت چت آنلاین و پیام فوری در سایت ما به شما این امکان را می دهد که سریع بتوانید پروژه الگوریتم علف هرز خود را به مجری مدنظر بسپارید و به دلیل تعامل دائمی با مجری یک کار با کیفیت الگوریتم علف هرز تحویل بگیرید.
همین حالا پروژه خودتون رو ایجاد کنید!
کافیه کلیک کنید و ثبت نام کنید...
معرفی الگوریتم علف هرز

الگوریتم بهینه سازی علف هرز مهاجم یا Invasive Weed Optimization (به اختصار IWO)، یک نوع الگوریتم بهینه سازی هوشمند و تکاملی است، که با الهام از روند تکثیر، بقا و تطبیق پذیری علف های هرز، ایجاد و ابداع شده است.انجام پروژه الگوریتم علف هرز
سیستم پرداخت امن کافه پروژه برای انجام پروژه های الگوریتم علف هرز

در کافه پروژه به دلیل اینکه همه پرداخت ها داخل سایت انجام می شود و هزینه پروژه الگوریتم علف هرز به حساب مجری کار تا زمان تایید و رضایت کارفرما واریز نمیگردد.

سیستم پرداخت امن کافه پروژه و همچنین داشتن نماد اعتماد الکترونیک و ثبت در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت اقدام به پرداخت هزینه برای انجام پروژه الگوریتم علف هرز خود نمایید.
کافه پروژه، بزرگترین سایت انجام پروژه الگوریتم علف هرز به  صورت آنلاین و فریلنسری

بسیاری از شغل های امروزی به صورت مجازی و آنلاین و با استفاده از ابزار های الکترونیک و ارتباطی انجام میشوند که دامنه این نوع کار ها، روز به روز گسترده تر میشود.لزوم کار به صورت مجازی و اینترنتی باعث شده است که مجری پروژه الگوریتم علف هرز نیاز به حضور در مکان خاصی نداشته باشد و میتواند از هر جایی، انجام پروژه ها را بر عهده بگیرد.این پروژه ها معمولا گسسته هستند و شرکت ها به صورت دائم به آنها نیاز ندارند که یک فرد را برای همیشه استخدام کنند.به این افراد اصطلاحا آزاد کار، فریلنسر و گاها  نیروی دورکار گفته میشود.در کافه پروژه هزاران مجری متخصص نرم افزار الگوریتم علف هرز مشغول به کارند که هرروز به تعدادشان افزوده می شود و کافرمایان عزیز می توانند انجام پروژه الگوریتم علف هرز خود را به یکی از این مجریان بسپارند.
کافه پروژه؛رابط تقاضا و اجرا در انجام پروژه های الگوریتم علف هرز

این گونه سبک شغلی، چگونه شرکت ها و کارفرمایان با نیروی متخصص در زمینه های گوناگون، ارتباط برقرار کنند؟تیم ما به عنوان یک کارآفرین اینترنتی، به کمک کارفرمایان گرامی آمده است و واسط بین کارفرما و مجری شده است.اگر کارفرمای پروژه الگوریتم علف هرز هستید به راحتی میتوانید در زمینه های شغلی مختلف، پروژه  الگوریتم علف هرز سفارش دهید و همزمان قیمت گذاری کنید.میتوانید از سمت مجریان پروژه پیشنهاد برای انجام پروژه الگوریتم علف هرز دریافت کنید و همزمان  میتوانید امتیاز مجریان و نمونه کار های آنها را مشاهده کنید .تا با اطمینان خاطر، بهترین فرد را برای انجام سفارش الگوریتم علف هرز خود، انتخاب کنید

بخش زیادی از پروژه های انجامی در سایت ما پروژه های الگوریتم علف هرز هست.مجریان زیادی در این حوزه در سایت مشغول به فعالیت هستند که با توجه به پروژه های انجام شده الگوریتم علف هرز آنها میتوانید برای همکاری با آنها اقدام نمایید.
سایت فریلنسینگ کافه پروژه به بیزینس الگوریتم علف هرز شما کمک میکند

افراد زیادی به عنوان فریلنسر الگوریتم علف هرز در سایت ما مشغول فعالیت هستند، افرادی با توانایی ها، استعداد ها و حرفه های مختلف که در زمینه های مربوط به شغلشان، ماهر و مجرب هستند، افرادی که هر کدام خلاقیت و تفکر منحصر به فرد خودشان را دارند و بنابراین دنیای بینهایتی از چیزهای ممکن را به وجود می آورند.

لازم نیست همه کار ها را شما انجام دهید فقط کافی است شروع به سفارش پروژه الگوریتم علف هرز برای کسب و کارتان کنید و خواهید دید در تمام مواردی که شما نیاز به انجام یک پروژه الگوریتم علف هرز دارید، افراد متخصص الگوریتم علف هرز در این کار به کمک شما می آیند و بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهند.

 
*چرا میتوانید تجربه بی نظیری به عنوان یک کارفرمای پروژه الگوریتم علف هرز ، با ما داشته باشید؟

۱-محدودیتی در اندازه و حجم پروژه الگوریتم علف هرز شما وجود ندارد؛از نوشتن یه برنامه کوچک الگوریتم علف هرز تا انجام سفارش پروژه های برنامه نویسی بزرگ و پیچیده را با بهترین کیفیت انجام میدهیم.

۲-افراد مختلف، استعداد های گوناگون:زمینه های بسیار زیادی برای ثبت پروژه الگوریتم علف هرز وجود دارد و در هر زمینه افراد زیادی آماده انجام سفارش شما هستند.وجود مجریان پروژه الگوریتم علف هرز بصورت متعدد باعث میشود خیالتان از بابت کیفیت کار راحت شود، چرا که همواره میتوانید بهترین فریلنسر را برای انجام سفارش الگوریتم علف هرز در هر زمینه، انتخاب کنید.

۳-هزینه های مناسب پروژه الگوریتم علف هرز و سیستم پرداخت آنلاین مطمئن

 
چگونه به عنوان کارفرمای پروژه الگوریتم علف هرز ، فعالیت خود را آغاز کنم؟

    ابتدا پروژه الگوریتم علف هرز خود را با ذکر عنوان آن و انتخاب زمینه شغلی، ایجاد کنید و در توضیحات، آنچه که نیاز دارید را همراه با جزئیات شرح دهید.بعد از ثبت پروژه الگوریتم علف هرز ، فریلنسر ها برای انجام پروژه الگوریتم علف هرز شما درخواست ارسال میکنند
    با توجه به رزومه کاری و پروفایل فریلنسر ها و همچنین کار های انجام شده توسط آنها، بهترین فریلنسر الگوریتم علف هرز را انتخاب کنید.
    در طول انجام پروژه الگوریتم علف هرز با فریلنسر در ارتباط باشید تا جزئیات کار به بهترین حالت ممکن، انجام شوند.
    بعد از تحویل پروژه الگوریتم علف هرز خود در صورت رضایت کامل از پروژه انجام شده، میتوانید عملیات پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهید و کار شما به اتمام می رسد.
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com




Improved Invasive weed optimization Algorithm (IWO) Based on Chaos Theory for Optimal design of PID controller

شبیه­ سازی الگوریتم بهینه­ سازی علف­های هرز مهاجم بهبود یافته بر اساس تئوری آشوب برای طراحی کنترل­کننده PID بهینه

دارای شبیه سازی در محیط ام فایل متلب است.

دارای گزارش ورد 45 صفحه ای و همچنین ویدیو نحوه اجرای برنامه متلب است.

 
توضیحات پروژه

در اینجا توضیحاتی از پروژه قرار داده شده. با خرید این محصول فایل های شبیه سازی و گزارش کامل را دریافت خواهید نمود.

شبیه سازی در 6 پوشه مجزا انجام شده است. مطابق شکل 3 مقاله برای تابع sphere , تابع Rastrigin , تابع Griewank و در بخش D مقاله برای تابع EF10  و بخش E مقاله برای تابع EASOM و در بخش 5 مقاله بهینه سازی کنترلر PID قرار گرفته است.

در هر پوشه IWO ساده, IWO بهبود یافته, IWO آشوب , IWO آشوب بهبود یافته وجود دارد. همچنین امکان مقایسه این روش ها با هم نیز وجود دارد.

در فایل گزارش این پروژه کد متلب کامل توضیح داده شده است.


مقدمه:

علف هرز پدیده­ای است که به دنبال بهینگی می­رود و بهترین محیط را برای زندگی پیدا می­کند و به سرعت خودش را با شرایط محیطی وفق می­دهد و در برابر تغییرات مقاومت می­کند. با در نظر گرفتن این ویژگی­ها، یک الگوریتم قدرتمند توسعه می­یابد. الگوریتم بهینه­سازی علف­های هرز مهاجم (IWO)[1] یک روش بهینه­سازی تکاملی مبتنی بر جمعیت است که از رفتار تجمعی علف­های هرز الهام می­گیرد. از میان پارامترهای IWO، انحراف استاندارد بطور قابل ملاحظه­ای بر روی عملکرد الگوریتم اثر می­گذارد. بنابراین، نگاشت آشوب می­تواند در پارامتر انحراف استاندارد استفاده شود. این امر مبنای توسعه الگوریتم IWO آشوب می­باشد. عملکرد روش علف هرز مهاجم آشوب بر روی پنج تابع معیار با استفاده از نگاشت آشوب منطقی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. علاوه بر این مسأله تنظیم پارامترهای کنترل­کننده PID برای یک موتور DC با استفاده از روش بهبود یافته مورد بحث قرار خواهد گرفت. نتایج آماری بر روی مسائل بهینه­سازی نشان می­دهند که روش علف­های هرز مهاجم آشوب بهبود یافته نرخ همگرایی سریع­تری و دقت بالاتری دارد.

مفاهیم اساسی الگوریتم علف­های هرز مهاجم:

الگوریتم فرا ابتکاری علف­های هرز مهاجم یک الگوریتم بهینه­سازی مبتنی بر جمعیت است که مقدار بهینه فراگیر (کلی) یک تابع ریاضی را از طریق قابلیت تقلید و خاصیت تصادفی کلنی علف­های هرز می­یابد. علف­های هرز گیاهان مقاومی هستند که رشد تهاجمی آن­ها تهدید جدی برای محصولات زراعی است. آن­ها برای تغییرات محیطی بسیار مقاوم و تطبیق­پذیرند. بنابراین، با در نظر گرفتن مشخصات آن­ها یک الگوریتم بهینه­سازی مقاوم حاصل می­شود. این الگوریتم سعی به تقلید مقاومت، تطبیق­پذیری و خاصیت تصادفی تجمع علف­های هرز را دارد. این روش از پدیده­ای در کشاورزی بنام کلنی­های علف­های هرز مهاجم الهام می­گیرد. مطابق یک تعریف متداول، علف هرز گیاهی است که ناخواسته رشد می­کند. اگرچه، اگر همان گیاه در ناحیه­ای رشد کند که با نیازها و فعالیت­های انسانی در ارتباط باشد ممکن است در برخی نواحی کاربرد و منافعی داشته باشند. در [1] یک الگوریتم بهینه­سازی عددی ساده پیشنهاد شده است که الگوریتم بهینه­سازی علف هرز مهاجم نام دارد. این الگوریتم ساده اما مؤثر در همگرایی به جواب­های بهینه با استفاده از ویژگی­های پایه مثل کاشت، رشد و رقابت در یک کلنی علف هرز می­باشد.

[1] invasive weed optimization algorithm

 

الگوریتم بهینه­ سازی علف­های هرز مهاجم آشوب (نامنظم) بهبود یافته:

الگوریتم­های بهینه­سازی بر اساس نظریه آشوب از روش­های جستجوی تصادفی استفاده می­کنند. این الگوریتم­ها از الگوریتم­های رقابت تکاملی و الگوریتم­های هوشمند مبتنی بر جمعیت متفاوت هستند. بعلت ماهیت غیر رقابتی نظریه آشوب، جستجوهای کلی در سرعت بیشتری از جستجوهای تصادفی اجرا می­شوند که مربوط به احتمالات هستند. بعلاوه تنوع جمعیت بهتر خواهد شد. همچنین اطمینان حاصل می­شود که جمعیت اعضا کل ناحیه جستجو را در بر بگیرد. بنابراین، پاسخ­های بهینه یا نزدیک به بهینه در میان جمعیت خواهند بود. یکی از نگاشت­های آشوب مشهور، نگاشت آشوب منطقی است. این تابع یک چندجمله­ ای درجه دوم است.

همگرایی الگوریتم بهینه­ سازی علف هرز مهاجم آشوب بهبود یافته:

این مطالعات بر روی نشان دادن قابلیت IWO آشوب بهبود یافته در موقعیت کمینه کلی توابع پیوسته تمرکز دارند. Sphere، Griewank و Rastrigin سه نمونه تابع معیار هستند. ویژگی آن­ها در شکل 3 نشان داده شده است.

 

نتایج کمینه­ سازی تابع Sphere با 30 اجرا توسط الگوریتم­های IWO مختلف
عملکرد     IWO ساده     IWO بهبود یافته     IWO آشوب     IWO آشوب بهبود یافته
میانگین هزینه­ ها     0648/0     0434/0     0426/0     0238/0
بهترین هزینه ­ها     10-16×34/9     0     10-17×78/4     0
بدترین هزینه­ ها     9138/681     9640/617     1232/376     4613/301

 

همگرایی روش¬های مختلف برای مقدار بهینه تابع Sphere

همگرایی روش­های مختلف برای مقدار بهینه تابع Sphere

در اینجا فقط یک نمونه از مقایسه و همگرایی روشهای مختلف آورده شد. ترسیم این نمودار برای همه روش ها انجام شده و در گزارش نیز آمده.

جهت اطلاع از مقادیر عددی هر تابع برای روش های مختلف به صورت زیر داریم:

جدول  5) نتایج کمینه­ سازی تابع Rastrigin با 30 اجرا توسط الگوریتم­های IWO مختلف
عملکرد     IWO ساده     IWO بهبود یافته     IWO آشوب     IWO آشوب بهبود یافته
میانگین هزینه­ ها     0223/0     118/0     0958/0     0797/0
بهترین هزینه­ ها     10-14×17/8     0     0     0
بدترین هزینه­ ها     5083/177     2355/111     70/86     6520/165

جدول  7) نتایج کمینه ­سازی تابع Griewank با 30 اجرا توسط الگوریتم­های IWO مختلف
عملکرد     IWO ساده     IWO بهبود یافته     IWO آشوب     IWO آشوب بهبود یافته
میانگین هزینه­ ها     10-4×85/7     10-6×85/8     10-4×54/2     10-5×61/3
بهترین هزینه­ ها     10-16×33/3     0     0     0
بدترین هزینه­ ها     4684/0     3098/0     2745/0     4944/0

جدول  9) نتایج کمینه­ سازی تابع EF10 با 30 اجرا توسط الگوریتم­های IWO مختلف
عملکرد     IWO ساده     IWO بهبود یافته     IWO آشوب     IWO آشوب بهبود یافته
میانگین هزینه­ ها     10-4×94/6     10-۵×۲۳/۵     ۱۰-۵×۸۵/۶     10-۶×۰۲/۵
بهترین هزینه ­ها     10-7×86/9     ۰     10-۷×۶۶/۴     ۰
بدترین هزینه ­ها     0276/0     ۰۲۱۳/۰     ۰۲۷۵/۰     ۰۲۱۸/0

جدول  11) نتایج کمینه­ سازی تابع EASOM با 30 اجرا توسط الگوریتم­های IWO مختلف
عملکرد     IWO ساده     IWO بهبود یافته     IWO آشوب     IWO آشوب بهبود یافته
میانگین هزینه ­ها     8579/2-     8869/2-     8620/2-     8869/2-
بهترین هزینه ­ها     9910/2-     9911/2-     9910/2-     9911/2-
بدترین هزینه ­ها     10-12×50/3-     10-7×48/1-     10-8×13/8-     10-7×48/1-

جدول  13) نتایج بدست آمده از بهترین مقدار تابع هزینه و تنظیم پارامترهای کنترل­کننده PID توسط الگوریتم­های IWO مختلف
عملکرد     IWO ساده     IWO بهبود یافته     IWO آشوب     IWO آشوب بهبود یافته
مقدار تابع هدف     96/14     35/14     29/13     28/13
Kp     06/35     71/32     92/46     68/47
Ki     52/98     20/84     100     81/99
Kd     35/9     94/1     73/2     76/2

 

جدول  14) نتایج مشخصه­های پاسخ پله بدست آمده توسط الگوریتم­های IWO مختلف
عملکرد     IWO ساده     IWO بهبود یافته     IWO آشوب     IWO آشوب بهبود یافته
میانگین مربعات خطا     029/0     0059/0     0046/0     0045/0
زمان نشست     0.382     1453/0     1049/0     1034/0
زمان صعود     198/0     0919/0     0660/0     0651/0
فراجهش (اورشوت)     0     0408/0     0     0

 

می­توان مشاهده نمود که سریع­ترین پاسخ توسط CIWO2 بدست آمده است. پس بازده این روش در تنظیم پارامتر بهینه کنترل­کننده PID تایید می­شود.

شبیه سازی در محیط متلب 2020a انجام و اجرا شده است.

نتیجه گیری و پیشنهاد:

نتایج شبیه­سازی الگوریتم­های IWO ساده، بهبودیافته، آشوب، و آشوب بهبود یافته برای حل مسائل کمینه­ سازی توابع معیار و تنظیم پارامترهای کنترل­کننده PID نشان دادند که تئوری آشوب و رابطه جدید بهبود الگوریتم می­توانند سرعت همگرایی الگوریتم را بیشتر کنند. بنابراین، اثربخشی روش IWO آشوب بهبود یافته تأیید می­شود.

[1] A. R. Mehrabian, C. Lucas, 2006. A novel numerical optimization algorithm inspired from weed colonization. Ecol. Inf. 1 (4), 355–366.

[2] M. Misaghi, M Yaghoobi, 2019. Improved invasive weed optimization algorithm (IWO) based on chaos theory for optimal design of PID controller, Journal of Computational Design and Engineering.
الگوریتم بهینه سازی علف های هرز IWO با نرم افزار متلب
الگوریتم بهینه سازی علف های هرز IWO

در این بخش پیاده سازی الگوریتم بهینه سازی علف های هرز IWO را در نرم افزار متلب همراه با کامنت گذاری کدها آماده کردیم که یکی الگوریتم های فراابتکاری قوی و با الهام از تکثیر و رشد علف های هرز در طبیعت می باشد. الگوریتم IWO در سال ۲۰۰۶ در مقاله A novel numerical optimization algorithm inspired from weed colonization توسط لوکاس و محرابیان ارائه شده است. در ادامه به معرفی الگوریتم علف های هرز پرداخته و آن را با دیگر الگوریتم های هوشمند مقایسه می کنیم.
معرفی الگوریتم علف های هرز IWO

در صنعت کشاورزی یکی از مشکلات مهم بوجود آمدن علف های هرز می باشد، علف های هرز با رشد تهاجمی خود به گیاهان دیگر آسیب می رساند، از این رو با ثبت ویژگی های آن ها الگوریتم بهینه سازی قدرتمند و هوشمند ساخته شده است که آن را به اختصار IWO می نامیم. میزان بهره وری و اثر بخشی و همچنین امکان سنجش الگوریتم IWO با جزئیات، با استفاده از مجموعه ای از توابع چند بعدی معیار آنالیز می گردد.
مقایسه الگوریتم علف های هرز با دیگر الگوریتم های هوشمند

در مقاله ایی که در سال ۲۰۰۶ و توسط لوکاس و محرابیان برای الگوریتم بهینه سازی علف های هرز IWO ارئه شده است، آن را در شبیه سازی های مختلف با سایر الگوریتم های فرا ابتکاری یا الگوریتم های تکاملی همچون الگوریتم جهش قورباغه (SFLA)، الگوریتم بهینه سازی ازدحام ذرات (PSO)، الگوریتم ممتیک (Memetic Algorithms) و الگوریتم ژنتیک (GA) مقایسه شده که
شبیه سازی مقاله نسخه ای از الگوریتم علف های هرز گسسته برای حل مسئله فروشنده دوره گرد با متلب ، عنوان پروژه ای است که در این ساعت از وب سایت مطلب دی ال برای کاربران عزیز آماده کرده و به منظور دانلود قرار داده ایم.در ادامه توضیحات کاملتری در مورد مقاله ”A Discrete Invasive Weed Optimization Algorithm for Solving Traveling Salesman Problem ” و شبیه سازی آن آورده شده است.
شبیه سازی مقاله نسخه ای از الگوریتم علف های هرز گسسته برای حل مسئله فروشنده دوره گرد با متلب
مسئله فروشنده دوره گرد

مسئله فروشنده دوره گرد یکی از مسائل پایه در ارزیابی الگوریتم هایی است که روی گراف کار می‌کنند. هدف این مسئله سنجش کارایی روش‌های بهینه سازی مختلف است. این مسئله از دسته مسائل Np-Hard بوده و الگوریتمی که به روش‌های معمولی بخواهد راه حلی برای این مسئله ارائه دهد دارای مرتبه زمانی فاکتوریل است. بر همین اساس بسیاری از محققان از روش‌های فراابتکاری برای حل این مسئله استفاده می‌کنند. الگوریتم‌هایی مثل الگوریتم ژنتیک ، الگوریتم بهینه سازی اجتماع ذرات و غیره نمونه‌ای از این الگوریتم‌ها هستند.

همچنین بخوانید: مقایسه الگوریتم کلونی مورچگان و الگوریتم پریم در مسئله فروشنده دوره گرد
مقاله نسخه ای از الگوریتم علف های هرز گسسته برای حل مسئله فروشنده دوره گرد

حال مقاله مذکور نیز روشی برای حل این مسئله به کمک الگوریتم بهینه سازی علف های هرز یا IWO ارائه نموده است. با توجه به اینکه نسخه اصلی IWO برای مسائل پیوسته کاربرد دارد، این مقاله با ارائه یک ایده، IWO گسسته یا DIWO را ارائه داده است. همچنین برای بهینه تر شدن جواب از روش‌‌های بهینه سازی ۲-Opt و ۳-Opt نیز استفاده شده است. روند کلی به صورت زیر بوده است:

    ارائه روشی برای نمایش عامل‌های (علف‌های هرز) در الگوریتم پیشنهادی
    اجرای الگوریتم DIWO جهت بهینه سازی مسئله TSP
    اجرای روش‌های ۲_opt و ۳-Opt جهت بهبود جواب‌های خروجی الگوریتم بهینه سازی علف هرز گسسته

در صفحات ۵ و ۶ مقاله روش پیشنهای به خوبی جهت گسسته‌سازی IWO  و ارائه DIWO شرح داده شده است. (در ادامه می توانید مقاله نسخه ای از الگوریتم علف های هرز گسسته برای حل مسئله TSP را به صورت مستقیم از وب سایت مطلب دی ال دانلود نمایید).

همچنین بخوانید: سورس کد مسئله TSP با الگوریتم شبیه سازی تبرید در متلب
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


محققان و برنامه نویسان زبان متلب گروه MATLABDL ضمن پیاده سازی روش پیشنهادی در این مقاله ، توانایی بهبود و ارائه انواع روش‌های دیگر را نیز دارند. پیاده سازی های مذکور در اسرع وقت و به صورت دقیق صورت خواهد گرفت.

عنوان مقاله به انگلیسی : A Discrete Invasive Weed Optimization Algorithm for Solving Traveling Salesman Problem
عنوان مقاله به فارسی: نسخه ای از الگوریتم علف های هرز گسسته برای حل مسئله فروشنده دوره گرد
 بهینه‌سازی علف‌های هرز مهاجم (IWO[۱])، یک الگوریتم فرا ابتکاری مبتنی بر جمعیت است که از رفتار توزیع پذیری کلونی علف‌های هرز در یک اکوسیستم، الهام گرفته شده‌است. علف‌های هرز، به دلیل تمایل به رشد و تولیدمثل سریع و سرزده، همیشه یک چالش جدی در کشاوزی بوده است، که نتیجه آن، تاثیر منفی بر عملکرد رشد مطلوب گیاهان زراعی است. علف‌های هرز با تطبیق دادن خود با محیط بر توانایی خود برای زنده ماندن در آن محیط را می افزایند.

با توجه به ویژگی‌های مذکور علف‌های هرز، الگوریتم بهینه‌سازی علف‌های هرز مهاجم (IWO)، برای اولین بار توسط مهرابیان[۲] و لوکاس[۳] در سال ۲۰۰۶ توسعه داده شد.

در الگوریتم IWO، هر واحد علف هرز، نشان‌دهنده یک راه‌حل ممکن در مسئله بهینه‌سازی است و برازندگی یک علف هرز، به معنی برازندگی راه‌حلی است که با آن علف نمایش داده می‌شود. الگوریتم IWO، یک الگوریتم تکرار‌شونده است.
هنگامی که یک دانه تولید می‌شود فرض براین است که فورا رشد کرده و به یک علف هرز تبدیل می شود. زمانی که تمام علف‌ها، فرآیند تولید دانه جدید را تکمیل کردند مرحله حذف رقابتی شروع می‌شود. تمام علف‌های هرز تازه تولید شده شامل کلونی علف‌ها خواهد بود تا زمانی که تعداد علف‌ها هرز در کلونی از حداکثر تعداد مجاز علف‌های هرز در کلونی کمتر است. زمانی که تعداد علف‌های هرز در کلونی (تجمع) به  رسید، تنها علف هرز بهتر از بین علف علف‌های موجود و علف‌های تازه تولید شده در کلونی باقی می مانند. بعد از اتمام مرحله حذف رقابتی، تکرار دیگر الگوریتم IWO شروع می‌شود. این فرآیند تکرار می‌شود تا زمانی شرط توقف الگوریتم IWO ارضا شود. در ادامه کد متلب این الگوریتم به همراه مقاله پایه آن را می توانید دانید کنید.

IWO Matlab Codes

[۱] Invasive Weed Optimization

[۲] Mehrabian

[۳] Lucas

مسئله فروشنده دوره‌گرد چندگانه(mTSP)، تعمیم مسئله فروشنده دوره‌گرد (TSP) است که در آن، بیش از یک فروشنده برای هر شهر وجود دارد به طوری که هر شهر باید دقیقا یکبار و فقط با یکی از فروشنده‌ها ملاقات شود. مسئله mTSP می‌تواند به طیف گسترده‌ای از مسائل مسیریابی و زمان‌بندی توسعه داده شود. برای این مسئله، دو تابع هدف متفاوت در نظر گرفته‌ می‌شود. تابع هدف اول، مجموع مسافت طی شده توسط همه فروشندگان را کمینه می‌کند، در حالی که تابع هدف دوم، بیشترین مسافت طی شده توسط هر کدام از فروشنده‌ها را کمینه می‌کند در پایین ما کد متلب حل مسئله فروشنده چنگانه را با استفاده از الگوریتم علف های هرز مهاجم گذاشتیم که در آن علاوه بر کدها، مقالات پایه و بیس گنجانده شده است که در پیاده سازی از این مقالات کمک گرفته شده است:
انجام پروژه متلب پایتون الگوریتم IWO علف های هرز

انجام پروژه متلب پایتون الگوریتم IWO علف های هرز Invasive Weed Optimization

انجام پروژه های دانشجویی با نرم افزار متلب دکتری و کارشناسی ارشد

انجام پروژه matlab نرم افزار matlab انجام پروژه های دانشجویی شبیه سازی دانشگاهی برنامه نویسی کدنویسی matlab مطلب با کمترین هزینه رایگان مجانی بهترین کیفیت کمترین زمان لیسانس فوق لیسانس  فوق دیپلم کاردانی کارشناسی ارشد دکتری مهندس صنایع  کامپیوتر هوش مصنوعی عمران برق مکانیک مدیریت حسابداری موضوع بهترین زمان هزینه قیمت کیفیت لیسانس فوق لیسانس پروپوزال پرپوزال پوروپوزال سمینار آموزش تهران کرج قزوین مشهد اصفهان رشت مازندران
تنها سایت تخصصی بدون واسطه با آموزش حضوری و فیلم آموزشی
های هرز مهاجم iwo

الگوریتم علف های هرز مهاجم IWO یک الگوریتم فراابتکاری الهام گرفته از طبیعت می باشد.که از ایده پخش و تکثیر علف های هرز الهام گرفته شده است. این الگوریتم توسط علیرضا محرابیان و دکتر لوکاس در سال 2006 معرفی شده است.

الگوریتم علف های هرز مهاجم iwo

 

الگوریتم علف های هرز مهاجم، بر اساس تئوری انتخاب R و K عمل میکند. علف های مصنوعی یا همان راه حل ها، در شروع الگوریتم از سیاست انتخاب R استفاده میکنند و به تدریج استراتژی خود را به استراتژی انتخاب K تغییر میدهند.

 

در آغاز  برخی از جنبه های زیست شناسی و محیط زیست علف های هرز را مروز خواهیم کرد.

علف هرز چیست و چه اهمیتی دارد؟
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


یک گیاه را علف هرز می نامند  اگر در هر منطقه جغرافیایی مشخص، جمعیت آنها مستقل از اینکه بشر چگونه برای ریشه کن کردن آنها تلاش کرده باشد افزایش می یابد و گسترش پیدا میکنند.جالبترین ویژگی علف های هرز که در حال حاضر به یک باور رایج در زراعت تبدیل شده است این است که “علف های هرز همیشه برنده اند”.

 

در ادامه در فایل آموزشی الگوریتم علف های هرز مهاجم iwo ، که برای شما آماده کرده ایم موارد زیر نیز بحث شده است:

– شبیه سازی رفتار علف های هرز

– مراحل اجرای الگوریتم بهینه سازی علف های هرز

– جزییات گام های الگوریتم بهینه سازی علف هرز

– اجزا و پارامترهای الگوریتم بهینه سازی علف هرز

– فلوچارت الگوریتم علف های هرز

– شبه کد الگوریتم علف های هرز

فلوچارت الگوریتم علف های هرز

فلوچارت الگوریتم علف های هرز
پیاده سازی گام به گام الگوریتم بهینه سازی علف های هرز در محیط متلب :

پس از تشریح مفاهیم الگوریتم علف های هرز مهاجم iwo ، این الگوریتم را در نرم افزار متلب پیاده سازی کرده ایم و به همراه کد متلب الگوریتم علف های هرز یک فایل شامل توضیحات همه مراحل کد برای شما آماده کرده ایم تا به فهم لازم از کد برسید و بتوانید در صورت نیاز کد را برای حل مسائل خود تغییر دهید.

 

 

جهت دریافت فایل متنی آموزش الگوریتم علف های هرز، و کد متلب الگوریتم علف های هرز، اقدام کنید

این بسته آموزشی (الگوریتم علف های هرز مهاجم iwo) را تنها با هزینه 5 هزارتومان دریافت کنید.
[parspalpaiddownloads id=”120″]

 

جهت دریافت فایل توضیحات خط به خط کد الگوریتم علف های هرز از لینک زیر اقدام فرمایید

لینک به زودی فعال خواهد شد.

 

جهت انجام پروژه و حل مسائل مختلف با الگوریتم علف های هرز ، و انجام کد نویسی های مختلف با الگوریتم علف های هرز با ما تماس بگیرید.
الگوریتم بهینه‌سازی علف‌های هرز یک الگوریتم بهینه‌سازی عددی، الهام گرفته از رشد علف‌های هرز می‌باشد. این الگوریتم در سال 2006 توسط محرابیان و لوکاس در قالب مقاله‌ای پیشنهاد شد. علف‌های هرز گیاهانی هستند که رشد هجوم آورنده و شدید آن‌ها تهدید مهمی برای گیاهان زراعی محسوب می‌شود. علف‌های هرز بسیار پایدار و تطابق پذیر در مقابل تغییرات محیط می‌باشد. بنابراین با الهام گرفتن و شبیه‌سازی خصوصیات آن‌ها می‌توان به یک الگوریتم بهینه‌سازی قوی رسید.
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


 
کد متلب الگوریتم علف های هرز چند هدفه MOIWO

آموزش الگوریتم علف های هرز چند هدفه MOIWO

 

در این محصول یک فایل آموزشی ورد در خصوص آموزش الگوریتم علف های هرز چند هدفه MOIWO و نیز کد متلب این الگوریتم به دوستان تقدیم می گردد
دسته: دسته بندی نشده, مقالات شبیه سازی شده با متلب برچسب: آموزش الگوریتم, الگوریتم علف‌های هرز در متلب
Share
توضیحات

آموزش الگوریتم علف های هرز چند هدفه MOIWO

الگوریتم بهینه‌سازی علف‌های هرز یک الگوریتم بهینه‌سازی عددی، الهام گرفته از رشد علف‌های هرز می‌باشد. این الگوریتم در سال 2006 توسط محرابیان و لوکاس در قالب مقاله‌ای پیشنهاد شد. علف‌های هرز گیاهانی هستند که رشد هجوم آورنده و شدید آن‌ها تهدید مهمی برای گیاهان زراعی محسوب می‌شود. علف‌های هرز بسیار پایدار و تطابق پذیر در مقابل تغییرات محیط می‌باشد. بنابراین با الهام گرفتن و شبیه‌سازی خصوصیات آن‌ها می‌توان به یک الگوریتم بهینه‌سازی قوی رسید.
کد متلب الگوریتم علف های هرز چند هدفه MOIWO آموزش الگوریتم علف های هرز چند هدفه MOIWO

آموزش الگوریتم علف های هرز چند هدفه MOIWO

 

در این محصول یک فایل آموزشی ورد در خصوص آموزش الگوریتم علف های هرز چند هدفه MOIWO و نیز کد متلب این الگوریتم به دوستان تقدیم می گردد
0/5 (0 دیدگاه)
الگوریتم علف هرز مهاجم
آموزش نرم افزار الگوریتم علف هرز مهاجم
نرم افزار الگوریتم علف هرز مهاجم
الگوریتم علف هرز مهاجم
آموزش تحلیل الگوریتم علف هرز مهاجم
آموزش روش الگوریتم علف هرز مهاجم
حل مثال الگوریتم علف هرز مهاجم
آموزش مجازی بستری برای یادگیری آنلاین است.
برای کسب اطلاعات به کانال تلگرام آموزش مجازی عضو شوید
تشخصی و طبقه بندی علف های هرز و علف محصول با استفاده از متلب پردازش تصویر
پیاده سازی الگوریتم علف های هرز IWO با نرم افزار MATLAB
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


الگوریتم علف های هرز IWO با نرم افزار MATLAB را به همراه کامنت گذاری کدها آماده کرده ایم که یک الگوریتم فرا ابتکاری قدرتمند با الهام از تکثیر و رشد علف های هرز در طبیعت است. الگوریتم IWO اولین بار از سوی لوکاس و محرابیان در سال ۲۰۰۶ در مقاله ای با عنوان A novel numerical optimization algorithm inspired from weed colonization معرفی شد.
الگوریتم علف های هرز IWO:

علف های هرز گیاهانی هستند که رشد تهاجمی آنها یک تهدید جدی در کشاورزی است. علف های هرز از نظر رشد بسیار قوی بوده و در محیط زیست با تغییرات سازگاری دارند. از این رو، ثبت خاصیت آنها باعث بوجود آمده یک الگوریتم بهینه سازی قدرتمند می شود که آن را الگوریتم IWO یا بهینه سازی علف های تهاجمی می نامیم. بوسیله مجموعه ای از توابع چند بعدی معیار، بهره وری و اثر بخشی و همینطور امکان سنجی الگوریتم IWO با جزئیات تست و آنالیز شده است.

توضیحات بیشتر و مشاهده فیلم اجرایی از پیاده سازی الگوریتم علف های هرز IWO با MATLAB در ادامه مطلب.
مقایسه الگوریتم IWO با دیگر الگوریتم های هوشمند:

در مقاله ای که برای الگوریتم علف های هرز IWO ارائه شده است، نویسنده (لوکاس و محرابیان در سال ۲۰۰۶) در شبیه سازی آن را با دیگر الگوریتم های تکاملی یا فرا ابتکاری نظیر الگوریتم ژنتیک (Genetic algorithm – GA)، ممتیک (Memetic Algorithms – MA)، بهینه سازی ازدحام ذرات (Particle swarm optimization – PSO) و الگوریتم جهش قورباغه (Shuffled Frog Leaping Algorithm – SFLA) مقایسه کرده است که می توانید با مراجعه به مقاله نتایج آن را مشاهده نمائید.

الگوریتم IWO به منظور یافتن یک راه حل برای یک مسئله مهندسی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود و یک بهینه سازی، پیکربندی و کنترلر قوی می باشد. نتایج به دست آمده از شبیه سازی مقاله این الگوریتم نشان می دهد که IWO بهتر از نتایج حاصل از روش های دیگر است. بنابراین عملکرد الگوریتم علف های هرز IWO برای تمام توابع آزمون مطلوب بوده است.

مشاهده ویدئو در این باره
جزئیات محصول
قیمت :    ۶۰,۰۰۰ تـــــومان
کد محصول :    17632
توضیحات :    کدها داری کامنت گ
الگوریتم علف های هرز یا Invasive Weed Optimization یا IWO یکی از الگوریتم های برجسته در حل مسائل بهینه سازی می باشد. این الگوریتم را می توان با استفاده از تمهیدات خاص در شرایط گسسته ، پیوسته و باینری بکار برد و نتایج بسیار عالی از آن بدست آورد. الگوریتم علف های هرز در روش بهینه سازی از عملکرد رشد علف های هرز در طبیعت الهام گرفته است. این الگوریتم در سال۲۰۰۶ توسط محرابیان و لوکاس ارایه گردید. در طبیعت علف های هرز رشدی شدید دارند و این رشد شدید تهدیدی جدیدی برای گیاهان مفید می باشد. یکی از ویژگی های مهم علف های هرز پایداری و تطابق پذیری بسیار بالای آن ها در طبیعت می باشد که این ویژگی مبنای بهینه سازی در الگوریتم IWO قرار گرفته است.

الگوریتم فراابتکاری علف‌های هرز یکی از الگوریتم‌های بهینه‌سازی جدید و توانمند است که بر اساس تقلید از قابلیت تطابق‌پذیری و تصادفی بودن کولونی علف‌های هرز، بهینه عمومی یک تابع ریاضی را پیدا می‌کند. تاکنون بررسی مدونی در خصوص تاثیر پارامترهای این الگوریتم بر عملکرد آن (کیفیت جواب و زمان محاسباتی) انجام نشده است.

برررسی  چند مقاله و پایان نامه فارسی:

حل مسئله تخصیص نمایی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی علف های هرز:

در این مقاله یک الگوریتم جدید قدرتمند با الهام از تکثیر و رشد علف های هرز جهت حل مسئله معروف تخصیص نمایی که از کاربرد بسیار زیادی در حوزه های مختلف نظیر چیدمان کارخانه، چیدمان ماشین آلات و … برخوردار است، به کار گرفته شده است. مجموعه ای از مسائل عددی مرجع از منبع مربوط به این مسئله مشهور انتخاب و کارایی الگوریتم از طریق آن در مقایسه با الگوریتم های قبلی مشابه مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایج نشان دهنده اینست که این الگوریتم نتایج بهتری را در مقایسه الگوریتم های قبلی خصوصا با افزایش ابعاد مسئله ارائه می دهد

بهبود عملکرد الگوریتم علف‌های هرز (Invasive Weed Optimization) در حل مسائل بهینه‌سازی تولید با بکارگیری روش طراحی آزمایشات

الگوریتم فراابتکاری علف های هرز یکی از الگوریتم‌های بهینه‌ سازی جدید و توانمند است که بر اساس تقلید از قابلیت تطابق پذیری و تصادفی بودن کولونی علف های هرز، بهینه عمومی یک تابع ریاضی را پیدا می کند. تاکنون بررسی مدونی در خصوص تاثیر پارامترهای این الگوریتم بر عملکرد آن (کیفیت جواب و زمان محاسباتی) انجام نشده است. بعلاوه عملکرد الگوریتم علف های هرز در حل مسائل برنامه ریزی تولید تا به حال بررسی نگردیده است. هدف اصلی این تحقیق تعیین سطوح بهینه پارامترهای تنظیمی الگوریتم IWO در حل …
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


ارائه الگوریتم بهینه سازی علفهای هرز جهت حل مساله انتخاب سبد سرمایه گذاری

نحوه تخصیص سرمایه دردارایی های مختلف از جمله مسائل تصمیم گیری مهم پیشروی سرمایه گذاران می باشد نخستین مساله انتخاب سبد سرمایه پرتفوی توسط مارکویتز دردهه پنجاه ارایه گردید که به مدل میانگین واراینس معروف بوده که با درنظرگرفتن تنها دو محدودیت بازده و بودجه به دنبال مینیمم سازی واریانس پرتفوی می باشد حل مدل کوادراتیک مارکویتز مرکز کارای سرمایه گذاری را به عنوان مجموعه جواب برای سرمایه گذاران به دنبال دارد درسالهای اخیر معرفی سایر محدودیت های کاربردی منجر به توسعه مدل اولیه مارکویتز گردیده اند درتحقیق پیشرو مدلی نوین جهت بهینه سازی پرتفوی ارایه گردیده است که علاوه برمجاز شمردن فروش استقراضی برخی محدودیت های کاربردی بازار سرمایه نیز به مدل تحمیل گردیده است با توجه به پیچیدگی محاسباتی مدل پیشنهادی دراندازه های نسبتا بزرگ الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علفهای هرز به عنوان روش حل انتخاب گردیده است

ترکیب جدیدی از سیستم استنتاج فازی و الگوریتم علف‌های هرز به منظور بازآرایی همزمان با جایابی و تعیین ظرفیت بهینه تولیدات پراکنده در شبکه‌های توزیع

در این مقاله یک روش بهینه‌سازی ترکیبی به منظور بازآرایی و تخصیص مناسب تولیدات پراکنده در فیدرهای شبکه توزیع برق ارائه شده است. اهداف این بهینه سازی، کاهش تلفات، بهبود پروفیل ولتاژ و افزایش تعادل بار در شبکه توزیع می‌باشند. از الگوریتم علف‌های هرز جهت تعیین آرایش بهینه شبکه توزیع همراه با تعیین مکان و ظرفیت مناسب برای واحدهای تولید پراکنده استفاده شده است. به منظور بهبود توانایی این الگوریتم از تئوری فازی بهره گرفته شده تا مسئله بهینه‌سازی چند منظوره به مسئله بهینه‌سازی تک هدفه تبدیل شود. شبکه توزیع ۳۳ باسه جهت ارزیابی روش پیشنهادی در هر سه بار نامی، سبک و سنگین مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که روش پیشنهادی، در بهبود هر سه شاخص مورد آزمایش، عملکرد قابل قبولی داشته و نیز در مقایسه با الگوریتم‌های دیگر مانند الگوریتم بهینه‌سازی غذایابی و الگوریتم ژنتیک موفق‌تر عمل نموده است.

پیش‌بینی قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم بهینه‌سازی علف‌های هرز

بورس اوراق بهادار یکی از اجزای مهم بازارهای مالی می‌باشد. اولین و مهم ترین عاملی که در اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار فراروی سرمایه گذار قرار دارد، عامل قیمت سهام است لذا هدف از این تحقیق پیش بینی قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم‌های بهینه سازی علف های هرز و ازدحام ذرات می‌باشد. الگوریتم‌های فوق برای یافتن وزن‌های بهینه در مدل اتورگرسیو به‌کار برده شد. به منظور تعیین جامعه آماری از داده های شرکت پتروشیمی آبادان از تاریخ ۱۳۹۱/۱۱/۱۴ الی۱۳۹۲/۱۲/۲۸ استفاده گردید. همچنین جهت آموزش مدل، از ۸۰ درصد داده‌ها استفاده شد و پس از طراحی مدل در محیط نرم‌افزار اکسل ، ۲۰ درصد داده‌ها توسط مدل پیش‌بینی شد. نتایج حاصل این تحقیق نشان داد که میانگین قدرمطلق درصد خطا، میانگین قدر مطلق خطاو میانگین مجذور خطا در الگوریتم‌های علف‌های هرز به ترتیب معادل ۰/۰۱۵۸ ، ۲۰۷/۱۷۹و ۱۰۰۹۷۲/۴۷۹و در الگوریتم ازدحام ذرات به ترتیب معادل ۰/۰۴۲۹، ۵۰۹/۴۶۱ و ۱۲۵۸۶۴/۱می‌باشد. با توجه به نتایج فوق الگوریتم علف‌های هرز پیش‌ بینی دقیق‌تری را نسبت به الگوریتم ازدحام ذرات ارائه کرد.

کنترل سرعت موتور القایی جهت بکارگیری در سیستم تست HIL واحد کنترل سوخت موتور جت با استفاده از کنترل‌کننده‌ی ANFIS و الگوریتم علف‌های هرز مهاجم

واحد کنترل سوخت موتور جت (FCU) در طی چند سال گذشته در آزمایشگاه شبیه‌سازی و کنترل سیستم‌های دانشگاه علم و صنعت ایران، طراحی و ساخته شده‌است و در حال حاضر در مرحله‌ی تست سخت‌افزار در حلقه قرار گرفته‌است. با توجه به اینکه در دستگاه تست FCU، موتور جت به صورت واقعی وجود ندارد لذا از یک موتور القایی به‌عنوان عملگر واسطه‌ استفاده‌شده‌است تا از طریق آن بتوان میزان دور بدست‌آمده از نتایج شبیه‌سازی موتور جت را به پمپ دنده‌ای FCU منتقل کرد. در این مقاله، کنترل سرعت این موتور القایی مطابق با شرایط دستگاه تست ارائه شده‌است. بدین منظور از روش‌ شناسایی سیستم برای مدل‌سازی اجزای بکار رفته در سیستم کنترل سرعت موتور القایی استفاده گردیده و مدل ارائه شده با استفاده از نتایج بدست‌آمده از تست عملی مورد ارزیابی قرار گرفت. این مدل جهت طراحی کنترلر فازی- عصبی- تطبیقی (ANFIS) استفاده شده‌است و با بکارگیری الگوریتم علف‌های هرز مهاجم (IWO) به‌عنوان یک ابزار قدرتمند کاوش در فضاهای جستجوی وسیع و نامنظم به تنظیم پارامترهای این کنترلر پرداخته شده‌است. کنترلر طراحی شده بر روی سیستم واقعی پیاده‌سازی گردید. نتایج بدست‌آمده از شبیه‌سازی و پیاده‌سازی کنترلر طراحی‌شده نشان‌دهنده عملکرد مناسب کنترلر ANFIS طراحی‌شده با الگوریتم IWO می‌باشد.

Automatic Liver CT Image Clustering based on Invasive Weed Optimization Algorithm

خوشه بندی اتوماتیک تصاویر CT کبد براساس الگوریتم بهینه سازی علف هرز مهاجم

در این مقاله، یک روش خوشه بندی اتوماتیک تصاویر CT کبد براساس یک الگوریتم فرا ابتکاری تکاملی که الگوریتم بهینه سازی علف هرز مهاجم نام دارد؛ ارائه می شود؛ بدون اینکه از قبل در خصوص گروه هایی که به صورت طبیعی در تصویر ایجاد می شوند؛ اطلاعاتی در دسترس باشد. تابع برازش (شایستگی) مورد استفاده در الگوریتم ژنتیک، تابع هدف k-means می باشد که برای جستجوی خوشه فشرده و هموار سازی شده مورد استفاده می باشد. با توجه به نتایج تجربی، انتظار می رود الگوریتم بهینه سازی علف هرز مهاجم، بتواند به عنوان یک روش فرا ابتکاری موثر و کارآمد برای حل مسائل بهینه سازی چند منظوره در کاربردهای تشخیص بیماری به کمک کامپیوتر، مطرح می شود.
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


برای عضویت روی عکس زیر کلیک کنید : (آخرین اخبار مرتبط با مهندسی و سایر تکنولوژی ها)

یا آدرس لینک زیر را در تلگرام خود جستجو نمایید:

m_b_coll@

مجموعه: اخباربرچسب ها Automatic Liver CT Image Clustering based on Invasive Weed Optimization Algorithm, ارائه الگوریتم بهینه سازی علفهای هرز جهت حل مساله انتخاب سبد سرمایه گذاری, الگوریتم iwo, الگوریتم iwo در متلب, الگوریتم بهینه سازی علف هرز مهاجم، تصاویر CT کبد، خوشه بندی، تصویر برداری پزشکی, الگوریتم علف هرز چیست, الگوریتم علف‌های هرز, الگوریتم علف‌های هرز بازآرایی تولید پراکنده سیستم استنتاج فازی شبکه توزیع, الگوریتم علف‌های هرز در متلب, الگوریتمهای فراابتکاری؛ بهینه سازی عف های هرز, انجام سمینار الگوریتم علف‌های هرز, بهبود عملکرد الگوریتم علف‌های هرز (Invasive Weed Optimization) در حل مسائل بهینه‌سازی تولید با بکارگیری روش طراحی آزمایشات, بهبود عملکرد الگوریتم علف‌های هرز در حل مسائل, بهینه سازی پرتفوی، مدل میانگین, بهینه سازی علفهای هرز, بورس اوراق بهادار, بورس اوراق بهادار با الگوریتم علف هرز, پایان نامه الگوریتم علف‌های هرز, پیش بینی سهام با الگویتم علف هرز, پیش‌بینی قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از الگوریتم بهینه‌سازی علف‌های هرز, ترکیب جدیدی از سیستم استنتاج فازی و الگوریتم علف‌های هرز به منظور بازآرایی همزمان با جایابی و تعیین ظرفیت بهینه تولیدات پراکنده در شبکه‌های توزیع, حل مسئله تخصیص نمایی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی علف های هرز, خوشه بندی اتوماتیک تصاویر CT کبد براساس الگوریتم بهینه سازی علف هرز مهاجم, دانشگاه ازاد الگوریتم علف هرز, دانشگاه امیر کبیر الگوریتم علف هرز, دانشگاه تبریز الگوریتم علف هرز, دانشگاه شریف الگوریتم علف هرز, دانشگاه فردوسی الگوریتم علف هرز, دانشگاه مشهد الگوریتم علف هرز, دانلود رایگان فیلم آموزشی الگوریتم علف هرز متلب IWO, رشد و تکثیر علف های هرز, فیلم آموزشی الگوریتم بهینه سازی علف هرز مهاجم, قیمت سهام بورس اوراق بهادار تهران پیش‌بینی قیمت الگوریتم بهینه‌سازی علف‌های هرز بهینه سازی گرده ذرات تابع هد, کاربرد الگوریتم iwo, کاربرد های الگوریتم علف‌های هرز, کنترل سرعت موتور القایی جهت بکارگیری در سیستم تست HIL واحد کنترل سوخت موتور جت با استفاده از کنترل‌کننده‌ی ANFIS و الگوریتم علف‌های هرز مهاجم-, مسئله تخصیص نمایی با الگوریتم علف هرز, معرفی آموزش تئوری و عملی الگوریتم بهینه سازی علف های هرز, مقاله ارائه الگوریتم بهینه سازی علفهای هرز, واریانس، برنامه ریزی کوادراتیک

×
festivalBanner
فرصت باقیمانده
0000
0000
روز
0000
1111
ساعت
3333
3333
دقیقه
2222
0000
ثانیه
فرادرس

    خانه
    /
    آموزش‌ها
    /
    آموزش الگوریتم چرخه آب برای حل مسائل بهینه سازی

مشخصات آموزش
پیش‌نمایش
نظرات

(۹ نظر)

روش های بهینه سازی فراابتکاری دریچه ای نو به سوی حل مسائل مهندسی، کامپیوتر و علوم پایه گشوده است. در محاسبات سنگین تحلیلی در عرصه خودروسازی و هوافضا، الگوریتم های بهینه سازی هوشمند، نقش بسزایی در بهینه کردن پارامترهای ساخت و طراحی ایفا می کنند.

آشنایی با روش های بهینه سازی، ابزاری مهم و حیاتی در اختیار طراحان، مهندسان و سازندگان قرار می دهد تا با استفاده از قابلیت جستجو موثر و توانمندی بالای این روش ها به دنبال جواب بهینه مورد نظر باشند. از طرفی طیف وسیعی از این الگوریتم ها امکان مقایسه عملکرد و سنجش این الگوریتم ها را فراهم می کند.

الگوریتم چرخه آب الهام گرفته شده از چرخه آب در طبیعت از جمله روش های بهینه سازی فراابتکاری قلمداد می شود. چگونگی حرکت نهرها به سمت رودخانه ها و رودخانه ها به سمت دریا به شیوه ای ساده اما کاربردی در این روش بهینه سازی مدل شده است. هدف از این فرادرس، آشنایی با مفاهیم پایه ای و بنیادی الگوریتم چرخه آب به همراه آموزش برنامه نویسی این الگوریتم می باشد. استفاده از این روش در کنار روش های دیگر می تواند برای طراحان و مهندسان گزینه مناسبی جهت بهبود طراحی و همچنین معیاری جهت مقایسه عملکرد توسط الگوریتم های دیگر باشد. در این فرادرس سعی شده است علاوه بر مطالب مربوط به مبحث الگوریتم چرخه آب، مباحث کلیدی و تکمیلی نیز عنوان شوند. اهمیت دانستن و آشنایی با الگوریتم هایی که در منابع استفاده می شوند میتواند باعث درک عمیق تری از روش های بهینه سازی شود و یا حتی می تواند منجر به ایجاد الگوریتم های ترکیبی و یا بهبود یافت شده شود.
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


 
محتوای این آموزش

۴ ساعت آموزش ویدئویی

فایل برنامه‌ها و پروژه‌ها

فایل PDF یادداشت‌ها و اسلایدها

تالار پرسش‌ و ‌پاسخ
مدرس
علی سعداله
دکتر علی سعداله

محقق پسادکتری محاسبات نرم در مهندسی

در طی‌ دوران پسادکتری و شرکت در همایش‌‌های بین‌‌المللی در کشورهایی چون: آمریکا، هنگ‌کنگ و ژاپن، ایشان موفق به انتشار بیش از ۹۰ مقاله علمی‌ در ژورنال‌‌ها و کنفرانس‌‌های علمی‌ معتبر شده‌اند. الگوریتم چرخه آب و کاربردهای آن از جمله مقالات علمی‌ و روش‌‌های بهینه‌سازی منتشر شده در دوران دکتری ایشان محسوب می‌شود.
سرفصل‌ها

    درس یکم: الگوریتم های جمعیت محور
        مباحث کلیدی و بنیادی
        مزایا و معایب
        محبوبیت و عمومیت
    درس دوم: الگوریتم چرخه آب
        ایده اولیه
        عملگرهای جستجو
    درس سوم: کدنویسی الگوریتم چرخه آب برای حل مسائل بهینه سازی نامقید
        مسائل مربوط به بهینه سازی نامقید و عملکرد الگوریتم چرخه آب
    درس چهارم: کدنویسی الگوریتم چرخه آب برای حل مسائل بهینه سازی مقید
        مسائل مربوط به بهینه سازی مقید و عملکرد الگوریتم چرخه آب
    درس پنجم: کدنویسی الگوریتم چرخه آب برای حل مسائل بهینه سازی گسسته
        تعریف مسأله بهینه سازی خرید اینترنتی به عنوان یک مسأله نمونه گسسته
        کدنویسی مسأله بهینه سازی خرید اینترنتی
        کاربرد و استفاده از الگوریتم چرخه آب برای حل مسأله بهینه سازی خرید اینترنتی

 
مفید برای

    علوم کامپیوتر
    ریاضی

پیش نیاز
برنامه نویسی MATLAB
نرم افزارهای مرتبط با آموزش
MATLAB R2015a
پیش نمایش‌ها
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


این آموزش شامل ۶ جلسه ویدئویی با مجموع ۴ ساعت و ۴ دقیقه است.

با تهیه این آموزش، می‌توانید به همه بخش‌ها و جلسات آن، دسترسی داشته باشید.
آموزش‌های مرتبط با آموزش الگوریتم چرخه آب برای حل مسائل بهینه سازی
آموزش الگوریتم بهینه سازی شیرمورچه و پیاده سازی در متلب MATLAB
آموزش الگوریتم بهینه سازی شیرمورچه و پیاده سازی در متلب MATLAB
آموزش یادگیری عمیق – شبکه های GAN با پایتون
آموزش یادگیری عمیق – شبکه های GAN با پایتون
آموزش مبانی محاسبات تکاملی و بهینه سازی هوشمند
آموزش مبانی محاسبات تکاملی و بهینه سازی هوشمند
آموزش الگوریتم بهینه سازی گرگ خاکستری GWO و پیاده سازی در متلب MATLAB
آموزش الگوریتم بهینه سازی گرگ خاکستری GWO و پیاده سازی در متلب MATLAB
راهنمای سفارش آموزش‌ها

آیا می دانید که تهیه یک آموزش از فرادرس و شروع یادگیری چقدر ساده است؟
help
(راهنمایی بیشتر +)
در مورد این آموزش یا نحوه تهیه آن سوالی دارید؟

    با شماره تلفن واحد مخاطبین ۵۷۹۱۶۰۰۰ (پیش شماره ۰۲۱) تماس بگیرید. - تمام ساعات اداری
    با ما مکاتبه ایمیلی داشته باشید (این لینک). - میانگین زمان پاسخ دهی: ۳۰ دقیقه

تضمین کیفیت

کیفیت این آموزش توسط فرادرس تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش به انتخاب شما:

۱۰۰ ‌درصد مبلغ پرداختی در حساب کاربری شما شارژ می‌شود.

    ۷۰ ‌درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می‌شود.

توضیحات بیشتر
Warranty
آموزش‌های پیشنهادی برای شما
آموزش الگوریتم بهینه سازی شیرمورچه و پیاده سازی در متلب MATLAB
آموزش الگوریتم بهینه سازی شیرمورچه و پیاده سازی در متلب MATLAB
آموزش یادگیری عمیق – شبکه های GAN با پایتون
آموزش یادگیری عمیق – شبکه های GAN با پایتون
آموزش مبانی محاسبات تکاملی و بهینه سازی هوشمند
آموزش مبانی محاسبات تکاملی و بهینه سازی هوشمند
آموزش الگوریتم بهینه سازی گرگ خاکستری GWO و پیاده سازی در متلب MATLAB
آموزش الگوریتم بهینه سازی گرگ خاکستری GWO و پیاده سازی در متلب MATLAB
آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در پایتون Python – مقدماتی
آموزش پیاده سازی الگوریتم ژنتیک در پایتون Python – مقدماتی
آموزش الگوریتم گروه میگوها و پیاده سازی در متلب MATLAB
آموزش الگوریتم گروه میگوها و پیاده سازی در متلب MATLAB
دیگر آموزش‌های این مدرس
آموزش زبان تخصصی مهندسی مکانیک
آموزش زبان تخصصی مهندسی مکانیک
آموزش مقاومت مصالح در زبان تخصصی مهندسی مکانیک (رایگان)
آموزش مقاومت مصالح در زبان تخصصی مهندسی مکانیک (رایگان)
آموزش مکانیک اجسام صلب در زبان تخصصی مهندسی مکانیک (رایگان)
آموزش مکانیک اجسام صلب در زبان تخصصی مهندسی مکانیک (رایگان)
نظرات
تاکنون ۹ نظر ثبت شده است.
علیرضا
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
برای پروژه پایانی تهیه کردم. مدرس به شدت مسلط بودند. مطالب بسیار روان و خوب ارائه شد.ممنونم از شما.
رضا
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
دسترسی آنی
تضمین کیفیت

تضمین کیفیت
دانشگاهی و تخصصی
نگارش آکادمیک
مهندسی برق
مهندسی مکانیک
مهندسی عمران
تحقیق در عملیات
مهندسی کامپیوتر
آمار و احتمالات
علوم اقتصادی
موارد بیشتر...
برنامه‌نویسی
اندروید
پی اچ پی (PHP)
پایتون (Python)
جاوا (Java)
برنامه‌نویسی C
وردپرس
HTML و CSS
آموزش‌های متلب
موارد بیشتر...
یادگیری ماشین
داده‌کاوی و یادگیری ماشین
هوش مصنوعی
شبکه‌های عصبی
الگوریتم‌های تکاملی
بهینه‌سازی هوشمند
سری‌های زمانی
مدل‌سازی و تخمین
نرم افزارهای کاربردی
مهارت‌های ICDL
طراحی و گرافیک
میکروکنترلر
مهندسی کامپیوتر
برنامه نویسی R
Illustrator
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com


درباره فرادرس

سازمان علمی و آموزشی فرادرس، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پلتفرم آموزش آنلاین ایران است که طی بیش از یک دهه فعالیت خود، بالغ بر ۲۱,۰۰۰ ساعت آموزش آنلاین، در قالب بیش از ۵,۷۰۰ عنوان آموزشی علمی، مهارتی و کاربردی، منتشر کرده‌است.
مشاهده بیشتر

گون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران، بستری را فراهم کرده‌است تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی، بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به‌روز و مهارت‌محور، همواره به یادگیری بپردازند.

شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر یک‌و‌نیم میلیون نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید. تمامی آموزش‌ها و خدمات این وب‌سایت، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه هستند.

 

رداخت هزینه اندکی نمونه پروژه های آماده را دریافت نمایید و برای پروژه های درسی خود از آنها ایده گرفته و پروژه های درسی را به نحو احسن به پایان رسانید. امکان درخواست پروژه های جدید هم مهیا می باشد. پروژه ها عموما مربوط به رشته های مهندسی است. این سایت در راستای اهدافش در دو بخش کلی کامپیوتر و عمران دسته بندی شده است. جهت انجام پروژه های خود میتوانید از طریق گفتگوی زنده سایت (پایین سمت راست)سفارش دهید.
الگوریتم چرخه آب (پیاده سازی و توضیح کامل الگوریتم)
الگوریتم چرخه آب (پیاده سازی و توضیح کامل الگوریتم)

الگوریتم چرخه آب

   Water Cycle Algorithm

 

پیاده سازی در متلب (MATLAB) به همراه توضیح کامل فارسی خود الگوریتم و پارامترهای استفاده شده برای الگوریتم در نرم افزار وورد (Word) و مقاله اصلی این الگوریتم.
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276

 

azsoftir@gmail.com

azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.comazsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com 09367292276
azsoft.ir
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com





:: موضوعات مرتبط: الگوریتم چرخه آب , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: